Suport Tehnic – Asistență Rapidă și Eficientă

1.

Licențe software

Licențele software gratuite incluse în kit-urile de Pontaj/Control Acces nu includ suport tehnic pentru instalare și configurare. Utilizatorii pot accesa manualele de instalare, disponibile pentru descărcare pe pagina fiecărui produs de pe site-ul nostru, www.rfidshop.ro.

2.

Licențe Software contra cost

Licențele software achiziționate includ următoarele servicii remote, pentru 2 ore:

  • Instalarea software-ului pe PC-ul clientului prin acces remote.
  • Configurarea software-ului pentru echipamente.
  • Adăugarea și configurarea ușilor controlate.
  • Înrolarea de probă pentru un maxim de 5 utilizatori.
  • Crearea profilurilor de acces.
  • Configurarea standard a parametrilor de pontaj conform modelului de lucru al companiei.
  • Testarea autentificării și înregistrarea evenimentelor.
  • Training pentru personal, limitat la 1 oră.

Licențele software achiziționate includ următoarele servicii remote, pentru 2 ore:

– Instalarea software-ului pe PC-ul clientului prin acces remote.

– Configurarea software-ului pentru echipamente.

– Adăugarea și configurarea ușilor controlate.

– Înrolarea de probă pentru un maxim de 5 utilizatori.

– Crearea profilurilor de acces.

– Configurarea standard a parametrilor de pontaj conform modelului de lucru al companiei.

– Testarea autentificării și înregistrarea evenimentelor.

– Training pentru personal, limitat la 1 oră.

3.

Tarife Suport Tehnic

  • Suport tehnic hardware și software (telefonic + remote): 50 Euro + TVA/oră, cu o durată minimă taxată de 1 oră.
  • Școlarizare personal (telefonic + remote): 50 Euro + TVA/oră, cu o durată minimă taxată de 1 oră.

Suport tehnic hardware și software (telefonic + remote): 50 Euro + TVA/oră, cu o durată minimă taxată de 1 oră.

Școlarizare personal (telefonic + remote): 50 Euro + TVA/oră, cu o durată minimă taxată de 1 oră.

4.

Programarea suportului tehnic

  • Suportul tehnic este disponibil doar pe bază de programare, prin următoarele etape:
    • Completați formularul pentru suport de mai jos sau trimiteți un e-mail pe adresa: tehnic@rollsoft.ro
    • Acesta este analizat și prioritizat de departamentul tehnic. Colegii nostri revin cat mai repede cu un raspuns la problema dumneavostra pe e-mail. Acesta va include o estimare de timp pentru support si o propunere pentru data interventiei.
    • Vă rugăm să confirmați tot pe e-mail acordul dumneavostră privind programarea intervenției și durata estimată
    • Suportul tehnic va fi efectuat doar după confirmarea dumneavostră
    • După finalizarea suportului, ve-ti fi informat prin e-mail despre durata suportului pe baza  care va fi emisă factura corespunzătoare.
  • Pentru acces remote, vă rugăm să descărcați și porniți aplicația TeamViewerQS (opțional AnyDesk) pe serverul sau PC-ul dumneavostră.

Suportul tehnic este disponibil doar pe bază de programare, prin următoarele etape:

– Completați formularul pentru suport de mai jos sau trimiteți un e-mail pe adresa: tehnic@rollsoft.ro

– Acesta este analizat și prioritizat de departamentul tehnic. Colegii nostri revin cat mai repede cu un raspuns la problema dumneavostra pe e-mail. Acesta va include o estimare de timp pentru support si o propunere pentru data interventiei.

– Vă rugăm să confirmați tot pe e-mail acordul dumneavostră privind programarea intervenției și durata estimată

– Suportul tehnic va fi efectuat doar după confirmarea dumneavostră

– După finalizarea suportului, ve-ti fi informat prin e-mail despre durata suportului pe baza  care va fi emisă factura corespunzătoare.

Pentru acces remote, vă rugăm să descărcați și porniți aplicația TeamViewerQS (opțional AnyDesk) pe serverul sau PC-ul dumneavostră.