Suport Tehnic – Asistență Rapidă și Eficientă
1.
Licențe software
2.
Licențe Software contra cost
Licențele software achiziționate includ următoarele servicii remote, pentru 2 ore:
- Instalarea software-ului pe PC-ul clientului prin acces remote.
- Configurarea software-ului pentru echipamente.
- Adăugarea și configurarea ușilor controlate.
- Înrolarea de probă pentru un maxim de 5 utilizatori.
- Crearea profilurilor de acces.
- Configurarea standard a parametrilor de pontaj conform modelului de lucru al companiei.
- Testarea autentificării și înregistrarea evenimentelor.
- Training pentru personal, limitat la 1 oră.
Licențele software achiziționate includ următoarele servicii remote, pentru 2 ore:
– Instalarea software-ului pe PC-ul clientului prin acces remote.
– Configurarea software-ului pentru echipamente.
– Adăugarea și configurarea ușilor controlate.
– Înrolarea de probă pentru un maxim de 5 utilizatori.
– Crearea profilurilor de acces.
– Configurarea standard a parametrilor de pontaj conform modelului de lucru al companiei.
– Testarea autentificării și înregistrarea evenimentelor.
– Training pentru personal, limitat la 1 oră.
3.
Tarife Suport Tehnic
- Suport tehnic hardware și software (telefonic + remote): 50 Euro + TVA/oră, cu o durată minimă taxată de 1 oră.
- Școlarizare personal (telefonic + remote): 50 Euro + TVA/oră, cu o durată minimă taxată de 1 oră.
– Suport tehnic hardware și software (telefonic + remote): 50 Euro + TVA/oră, cu o durată minimă taxată de 1 oră.
– Școlarizare personal (telefonic + remote): 50 Euro + TVA/oră, cu o durată minimă taxată de 1 oră.
4.
Programarea suportului tehnic
- Suportul tehnic este disponibil doar pe bază de programare, prin următoarele etape:
- Completați formularul pentru suport de mai jos sau trimiteți un e-mail pe adresa: tehnic@rollsoft.ro
- Acesta este analizat și prioritizat de departamentul tehnic. Colegii nostri revin cat mai repede cu un raspuns la problema dumneavostra pe e-mail. Acesta va include o estimare de timp pentru support si o propunere pentru data interventiei.
- Vă rugăm să confirmați tot pe e-mail acordul dumneavostră privind programarea intervenției și durata estimată
- Suportul tehnic va fi efectuat doar după confirmarea dumneavostră
- După finalizarea suportului, ve-ti fi informat prin e-mail despre durata suportului pe baza care va fi emisă factura corespunzătoare.
Pentru acces remote, vă rugăm să descărcați și porniți aplicația TeamViewerQS (opțional AnyDesk) pe serverul sau PC-ul dumneavostră.
Suportul tehnic este disponibil doar pe bază de programare, prin următoarele etape:
– Completați formularul pentru suport de mai jos sau trimiteți un e-mail pe adresa: tehnic@rollsoft.ro
– Acesta este analizat și prioritizat de departamentul tehnic. Colegii nostri revin cat mai repede cu un raspuns la problema dumneavostra pe e-mail. Acesta va include o estimare de timp pentru support si o propunere pentru data interventiei.
– Vă rugăm să confirmați tot pe e-mail acordul dumneavostră privind programarea intervenției și durata estimată
– Suportul tehnic va fi efectuat doar după confirmarea dumneavostră
– După finalizarea suportului, ve-ti fi informat prin e-mail despre durata suportului pe baza care va fi emisă factura corespunzătoare.
Pentru acces remote, vă rugăm să descărcați și porniți aplicația TeamViewerQS (opțional AnyDesk) pe serverul sau PC-ul dumneavostră.