Sisteme de pontaj electronic

Într-un mediu de lucru dinamic, gestionarea eficientă a timpului angajaților este esențială. La Rollsoft, oferim soluții de pontaj electronic de ultimă generație, care ajută organizațiile să monitorizeze cu precizie și să gestioneze timpul de lucru, îmbunătățind productivitatea și conformitatea.

Soluții de pontaj electronic

Oferim o gamă variată de sisteme de pontaj electronic, inclusiv dispozitive biometrice și bazate pe carduri, care se pot integra ușor în diverse medii de lucru.

Automatizare și acuratețe

Elimină erorile manuale și automatizează calculul orelor de lucru.

Raportare detaliată

Generează rapoarte complexe care ajută la o mai bună planificare și la conformitatea cu legislația muncii.

Un singur kit DIY

Ai toate componentele necesare pentru un sistem complet de pontaj cu compatibilitate cu diverse platforme de resurse umane.

Parteneri Integratori

Colaborăm cu o serie de parteneri de top pentru a oferi soluții integrate de pontaj și management al timpului. Printre partenerii noștri se numără iFlow, PaperVee, și Spica, fiecare contribuind cu tehnologii complementare pentru a asigura o soluție completă.

Soluții software pentru monitorizarea și analiza timpului de lucru.

Soluție software pentru pontaj și procese HR digitalizate

Sisteme avansate de pontaj și control acces.

Securitate și autentificare multi-credențială ușoară.

Soluții integrate pentru procesele de HR

Sistem ERP integrat pentru controlul și stabilitatea în business

Explorează opțiuni de consultanță pentru a integra identificarea biometrică în sistemul tău.

Integrare și suport avansat

Platforma software WEB BioStar 2 de la Suprema permite cu ușurință interfațarea și integrarea cu orice soluție software terță, pentru HR sau ERP, prin intermediul diverselor utilitare puse la dispoziția dezvoltatorilor: BioStar 2 API, Suprema G-SDK sau SVP Android SDK.

Pentru cei care doresc o integrare directă a aplicației lor cu dispozitivele, este posibil acest lucru prin intermediul pachetului BioStar 2 Device SDK.

Venim în sprijinul celor care doresc integrarea, cu echipamente de test și suport tehnic dedicat, pentru a putea beneficia cât mai rapid de avantajele concurențiale oferite de produsele Suprema dezvoltate a asigura cele mai complexe cerințe de colectare a prezenței și calcul a pontajului angajaților.

De ce integrarea cu SUPREMA?

  • Intregul portofoliu de cititoare si terminale pe care le oferim permit inregistrarea evenimentelor de pontaj, de aceea puteti cu usrinta calcula pontajul angajatilor si de pe cititoare destinate pentru control acces. Chiar si de pe un singur cititor!

  • Oferim cea mai precisa solutie de inregistrare a prezentei si calcul a pontajului angajatilor bazata pe echipamente premium biometrice.

  • Evenimentele de pontaj inregistrate in echipamente nu se pierd, indiferent cat de mult timp a trecut de la ultima sincronizare cu aplicatia sw. Memoria echipamentelor a fost dimensionata astfel ca sa suporte luni de zile de operare fara preluarea inregistrarilor de pontaj.

Aplicabilitate în orice industrie

Sistemele noastre de pontaj electronic sunt perfect adaptate pentru o varietate de industrii, incluzând producție, retail, sănătate și educație, unde gestionarea eficientă a timpului este crucială.

Pregătit să faci următorul pas pentru afacerea ta?

Transformă modul în care interacționezi cu clienții și angajații prin soluții adaptate nevoilor tale. Intră în legătură cu un specialist care te va ghida în alegerea cele mai bune soluții pentru afacerea ta.